Alamat blog

Obama sudah menang

11/05/2008 12:11:00 PTG

Undi elektorak sudah 297. Yg diperlukan hanya 270

---- 
Dihantar dengan menggunakan telefon bimbit Sony Ericsson




Berpusing!!!!!!

8 komen

  1. cencurut // 5 November 2008 12:41 PTG  

    Keputusan penuh dan selari ada gua buat di laman gua...

    Apa-apa pun.. tahniah kepada Obama....

    Lepas nie cerita Kunta Kinte.. dah boleh tutup cerita la... hehehe

  2. cikli // 5 November 2008 12:54 PTG  

    semoga tv3, rtm1, rtm2, rtm3, rtm4, rtm5 belajar sesuatu....

  3. cencurut // 5 November 2008 3:41 PTG  

    ntahla.... rasanya stesen tv kat M'sia nie lambat la skit nak berubahnyer...

    kat US depa open... siap buat debat secara "jantan" (gentlemen)... kat sini jangan harap la...

  4. MANTRA // 5 November 2008 4:00 PTG  

    BN or PR : From the people ... Yes, By the people ... Yes, For the people ... Not sure!

    The voice of the Malaysians : Yes we can! Yes we can! Yes we can too! We could.. We should... We would...

    The spirit of the people for Malaysians - Voice as one against who will deny us!

  5. pop culture // 5 November 2008 4:36 PTG  

    there are certain quarters that question the authentic ethnicity of Obama.when we look to him as african american,some says that he's not "truly" african american since his dad is white and his mom is black.

    but still Obama have the blood of his African descendants running through his vein.

  6. Hasbullah Pit // 5 November 2008 4:40 PTG  

    cencurut:

    mmungkin perkataan jantan tak sesuai.
    kena ada debat secara lelaki.

    pop culture:
    If you notice, Malaysian always relate him to ethnic, rather than what he said.

  7. sherrina // 5 November 2008 5:55 PTG  

    peduli apa dia suku kaum apa sekalipun. Yang penting dia boleh buat keje atau tak. Satu dunia menanti. Betul ke tak dia nak tarik balik askar2 di Iraq tu, satu dunia menanti.

    Tapi apa pun rakyat Amerika dah berani buat perubahan besar. Kita ni pelan2 kayuh, tukar sikit2 dulu...bila gamaknya nak tukar terus?

  8. cencurut // 6 November 2008 8:59 PG  

    hahaha...

    So sesapa yang ader nama "jantan" tue kena tukar kepada "lelaki" lah yer....

    pergh... ramai la nampaknya pi kat JPN nanti nak kena tukar nama.... hahahaha