Alamat blog

Tagging...

4/20/2007 05:19:00 PG |

Apa itu tagging dalam blogging?
satu benda yang aku tak tau, pasal aku tiada blog.

Adakah ianya standard blog culture, ada main tag tag?
selama ini tak nampak pula ada jumpa tagging dalam blog orang.

budaya planet-planet aku tau la, ada planet gnome, planet opensource planet mac.

zaman mula-mula aku kenal blog ialah masa zaman dulu aku selalu baca Alan Cox punya diary, best juga, tapi aku tak anggap benda tu blog.
sambil tu baca bini dia punya blog juga.

so aku rasa bodoh betul bila tak tau pasal tagging dalam blogging, nak kata aku buta IT , aku baca slashdot almost everyday.


so aku google lah, tagging dalam blogging, jumpa satu artikel blog orang lain yang mengatakan tagging ni boleh meningkatkan reader.
err perlukah nak tingkatkan reader? kena set target daily impression la nampaknya.

Sini ada artikel
http://www.globalvoicesonline.org/2006/03/24/how-to-tag-your-blog-and-increase-your-readership/
"How to tag your blog to increase your readership."

Aku pun belum baca lagi.

Tapi tu bukan tagging yang stragelycharming buat.

tagging versi tu tak sama dengan tagging teknokrati kah?




Berpusing!!!!!!

1 komen

  1. Hasbullah Pit // 20 April 2007 pada 12:54 PTG  

    test komentarze