Alamat blog

KENINGAU 5 Mac – Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi mengakui sifatnya yang tak suka membaca menyebabkan dia sendiri tidak faham skim yang ada pada kementeriannya dahulu. Selain itu dia juga tidak faham apa beza pendidikan dengan pelajaran.

``Semasa saya Menteri Pelajaran dahulu didapati banyak sangat skim guru yang ada menyebabkan satu-satu skim itu mencapai tahap gaji maksimum terlalu awal dan selepas itu tidak boleh naik lagi.

Abdullah merasa lega kerana beban untuk memahami skim-skim itu telah diserahkan kepada Anwar Ibrahim, yang menjadi Menteri Pendidikan selepas itu.


Abdullah tidak sedikit menyentuh tentang penjualan pelabuhan sabah kepada Singapura ketika berucap merasmi majlis penutupan pameran bergerak Program Yayasan Sabah Bersama Rakyat dan Siri Jelajah Koridor Pembangunan Sabah (SDC) di sini, hari ini. - Utusan (yang telah dibelitkan).


-------------------8<---------------------------------
Di atas adalah contoh Berita yang dibelitkan, untuk memdapatkan fakta, iaitu apa yang orang itu cakap, sila baca hanya yang dalam petikan. Sila jangan sebarkan TANPA penyataan ini.







Berpusing!!!!!!

2 komen

  1. Tanpa Nama // 7 Mac 2008 pada 3:29 PTG  

    aper2 la....sumer ko cakap samer nadenyer cam Anwar...satu kapla

  2. Hasbullah Pit // 7 Mac 2008 pada 7:40 PTG  

    tu contoh je la, kalau nak belit