Alamat blog

Sambil saya menjenguk statistik blog sendiri, ramai juga yang menggunakan senarai produk belanda yang telah saya senaraikan tempoh hari.

Terima kasih. Diucapkan.

Namun begitu saya mushkil apabila saya menulis "sebahagian besar penaja Christian Albers". akan tetapi ia sering ditafsirkan sebagai "Barangan penajaan Christian Albers", seolah-olah Christian Albers itu satu jenama pula.


Di saya ingin menjelaskan bahawa Christian Albers itu bukanlah syarikat produk barangan, dia hanya seorang pemandu F1 yang tak seberapa. Konsepnya hampir sama dengan Alex Yoong, iaitu, melobi pasukan untuk menerimanya sebagai pemandu apabila membawa banyak penaja dari negaranya.

Dia bukanlah seorang pemandu F1 yang hebat, mungkin Fairuz Fauzi jauh lebih hebat daripadanya. Entah-entah, Khairul Faizi lebih hebat darinya.


Dia menjadi pemandu Pasukan Spykers pada tahun lepas, ketika itu banyak penaja dari Belanda menaja pasukan itu kerana dia orang belanda. Memang macam Alex Yoong, tetapi Alex Yoong jauh lebih hebat, dia berjaya membawa Kementerian Belia dan Sukan untuk menaja Minardi, sehingga muncul 1 Jenama "Go KL".

Entah apa produk "Go KL" untuk diiklankan.


Oleh kerana dia menjadi pemandu pada musim lepas, maka saya malas nak cari apa syarikat yang menaja Pasukan Spykers pada tahun lepas. Kalau tahun ini mungkin senang nak cari.

Kerana itu dengan ringkasnya saya menulis "Sebahagian Besar penaja Christian Albers". Kemudian popular menjadi "Barangan penajaan Christian Albers". Sehingga kini ada 47, laman web yang menggunakan "Barangan Penajaan Christian Albers".




Berpusing!!!!!!

0 komen