Alamat blog

Ini Bukan Catatan Blog Politik

4/06/2008 09:28:00 PTG | , ,

Hari ini, saya nekad untuk ubah templat blog ku yang kurasa sudah terlalu lama dan sukar dibaca akibat dari tulisan yang rapat dengan sempadan kotak.

Saya agak mushkil kenapa hari ini tidak ramai orang memasuki blog ini,
rupanya, wiget extreme-dm tidak dimasukkan lagi. hehehe

Malam ini, ada perkara pelik berlaku, Aneroid membuat pengakuan yang dia bukanlah blogger.

Ya atau tidak?
50/50

Kalau dia salin dan tepek keseluruhan artikel, maka sukarlah dia untuk ditabalkan sebagai blogger oleh Sultan Beras Padu.

Akan tetapi oleh kerana dia telah memberikan pandangannya walaupun sedikit, Maka saya dengan Rasminya mengiktiraf aneroid09 sebagai blogger.

Mungkin mereka berdua ini sudah sangat tua untuk menggunakan minda yang lebih bertoleransi terhadap Islam. Lihat anak Kit Siang sendiri, Lim Guan Eng sebagai KM Pulau Pinang, pernah menyebut bahawa beliau ingin mencontohi Khalifah Umar Abdul Aziz dalam pemerintahannya. Guan Eng dilihat lebih bijak untuk berpolitik dan bertoleransi dalam suasana politik negara, berbanding kedua-dua Kita Siang dan Karpal Singh.

Akan tetapi, dia tetap perlu memohon kepada Ali Rustam untuk tersenarai sebagai blog pembangkang.




Berpusing!!!!!!

3 komen

  1. rastom // 6 April 2008 pada 11:08 PTG  

    TYT Dato Dr Sebol: memang kena pada waktunya templat ditukar kerana saya selalu tension bila masuk ke sini, loading time sangatlah menyeksakan - lainlah halnya kalau TYT Dato bikin macam Revolusi yang banyak petak.

    Isy, malunya Ketua Menteri TYT blog guna yang free punya. Saya cadangkan TYT Dato pergi buat appointment dengan KM untuk menjual domain dan hosting kepada beliau dan para ADUN EXCO, dapat juga duit. Jangan lupa kasi saya 10% drpd keuntungan hahahahaha!

  2. Hasbullah Pit // 6 April 2008 pada 11:39 PTG  

    Y.A.B Rastom

    Sebenarnya, memang saya dan Ali Rustam, dan blog pembangkang di Negeri Melaka semuanya sepakat nak guna blogger, atas sebab nak tarik pelaburan Google supaya buka data center di Merlimau.

  3. rastom // 6 April 2008 pada 11:45 PTG  

    Woot woot! Ada agenda dengan Googlelah bagus bagus...