Alamat blog

Sekiranya Chelsea datang ke Malaysia bersama pemain dan pengurus Warga "Negara" Isreal, Maka akan ku bakar baju Chelsea di luar stadium, sambil memakai baju HAMAS.



Sebagai simbolik kepada penentangan terhadap penubuhan "negara" Isreal dan "kerakyatan"nya.




Berpusing!!!!!!

8 komen

  1. mudin001 // 21 April 2008 3:48 PTG  

    Aku setuju! Aku tak faham dengan hujah pihak tertentu (termasuk Wisma Putra) yang mengatakan isu ini adlah isu sukan semata-mata. Tidak perlu dicampuradukkan antara sukan dan politik.

    Ini adalah isu dasar dan polisi negara Malaysia. Iktiraf Israel atau tidak? Jika tidak iktiraf, pemegang passport Israel tidak boleh memasuki negara Malaysia. Selesai.

    Chelsea boleh datang. Tapi tanpa Grant dan Ben Haim!

  2. zool // 21 April 2008 5:20 PTG  

    Wah cuba menghangatkan suasana nampaknya...
    Ntahlah aku pun tak pasti nak beri komen camne

  3. Ronaldo // 21 April 2008 9:50 PTG  

    Ate..setuju bebenor lah yob bakar jersi mereka, oh ya jersi FAM sekali

    dari Penyokong Man United

  4. hamzah // 22 April 2008 12:29 PTG  

    macam nazi & german

    nie zionist & israel

    pernah ke Grant & Haim buat politik?

    main bola aje lah & jgn buat malu islam tanpa fikir dulu

  5. Tanpa Nama // 22 April 2008 5:39 PTG  

    ok lah aku nak tengok anuar ibrahim dan pengikut pas mahu buat demontrasi akan kehadhiran pasukan chelsea ini,
    pas mungkin tapi anuar ibrahim??????

  6. Arni // 22 April 2008 6:22 PTG  

    Patutkah sukan di campur adukkan dengan politik?

    Jika anda jawab patut : Kalau macam tu kenapa sokong olimpik yg akan berlangsung di China memandangkan human right record mereka yg macam c*bai tu?

    Jika anda jawab tak patut : Adakah anda akan setuju Grant dan Ben Haim masuk malaysia?

  7. sebol // 22 April 2008 6:44 PTG  

    Apa istimewanya "Sukan" sehingga tidak boleh dicampur adukkan dengan Politik?

    Adakah "Sukan" adalah syarat untuk menghalakan segalanya?

    Adakah Sukan juga terlalu istimewa untuk tidak boleh dicampuradukkan dengan agama?

  8. merapuman // 22 April 2008 10:45 PTG  

    just wondering. kau nak bakar yang ori atau yang ciplak?