Alamat blog

Hadiah Virtual untuk Penarik Beca

8/05/2008 01:49:00 PTG |

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Bang Bakaq, yang sudi mengiklankan Peraduan saya di blognya.

Saya juga mengagumi betapa setianya Bang Bakaq terhadap Isterinya.


Woi! aku one woman man woi! aku sayang bini aku! Tq, jazakaLlahu khairan kathira.

On Mon, Aug 4, 2008 at 2:00 PM, Hasbullah Pit <xxxxxxxxx.xxx@gmail.com> wrote:

Semoga Allah memurahkan rezekimu dan dipercepatkan jodoh

Oleh itu saya ingin menghadiahkan pembuat kopi ini secara virtual kepada bangbakaq.


Diharap Bang Bakaq sudi menerimanya secara virtual juga, dan minum kopi secara virtual juga.
Tak perlulah Isteri Bang Bakaq bersusah payah membuatkan kopi untuk bang bakaq kerana bang bakaq sudah boleh minum kopi secara virtual.

Akhir kata terimalah serangkap pantun dariku:

Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca harap balas.




Berpusing!!!!!!

2 komen

  1. Unknown // 5 Ogos 2008 pada 3:24 PTG  

    Bagi kopi ja? Surya Gudang Garam?

  2. rastom // 6 Ogos 2008 pada 10:07 PTG  

    Bang, bulan posa nak mai ni, cuba berenti buang jauh jauh Surya tu,...saya la ni dah berjaya....untung isap rokok daun lagi tau