Alamat blog

Tak pernah dalam sejarah hidup saya menang apa-apa peraduan, Tak sangka pula saya menang no 1 dalam peraduan Liga Kampung - Nama domain.


1. Pemenang pertama - En Hasbullah Pit dengan proposalnya iaitu rear-wheel.com.. Tahniah kepada beliau kerana proposal beliau berjaya mempengaruhi BDFabregas untuk memilih domain tersebut..
2. Tempat kedua jatuh kepada abdfatah.. Beliau mendapat tempat kedua kerana merupakan seorang peserta yang paling aktif sekali..
3. Tempat ketiga ialah Dauz kerana menjadi peserta pertama memberi idea.


Untuk makluman, saya menggambil masa setengah jam untuk berfikir nama "rear-wheel.com", sebenarnya tiru "fifth Gear", guna component kereta, lepas tu cuba terangkan komponen yang mana satu, maka jadilah rear-wheel.com.

Apa saya nak buat dengan duit Rm 50 itu?
Nantikan catatan seterusnya.




Berpusing!!!!!!

4 komen

  1. zool // 7 Ogos 2008 3:37 PTG  

    Bro.. walaupun menang .. boleh hantar maklumat akaun kat emel...
    Nak cepat2 langsaikan hutang ni

  2. zool // 7 Ogos 2008 3:37 PTG  

    Bro.. walaupun menang .. boleh hantar maklumat akaun kat emel...
    Nak cepat2 langsaikan hutang ni

  3. azwanhadzree // 10 Ogos 2008 10:47 PTG  

    tak tahu nak buat apa. meh sini :)

  4. am // 13 Ogos 2008 3:42 PTG  

    bro.. lu memang tau jer nak buat apa dengan duit orang lainkan... gini jelah bagi kat am... am pun tau nak buat pe dengan duit tu.. hehe..