Alamat blog

Saya tidak percaya Penarik Beca ditangkap hanya kerana Logo Polis yang diubahsuai menganddungi kepala anjing. Secara jujur , pada mulanya saya ingatkan ianya gambar beruang.

Saya tidak percaya kalau kandungan berita tidak langsung diambil kira.

Yang membuatkan saya tidak percaya adalah persoalan mengapa penarik Beca dibawa ke "Commercial Crime Division" (Jenayah Perdagangan).

Apa kaitan logo kepala anjing yang macam beruang itu dengan Jenayah Perdagangan?

Yang mana lebih berkaitan dengan Jenayah Perdagangan, logo grafik atau "E-power Force Solution" ?

Apa kaitan penagkapan di atas Akta Hasutan dengan jenayah Perdagangan?

Adakah dia menghasut rakyat supaya jangan berdagang menggunakan matawang ringgit dan sebaliknya menggunakan Dinar?

Adakah dia menghasut rakyat supaya membenci Menteri Kewangan yang telah melacurkan nilai ringgit sehingga terlalu dibawah nilai sebenar?

Atau mungkin polis meminta bantuan unit Jenayah Perdagangan supaya memastikan logo anjing itu bukannya daripada iklan Nuffnang?

Kalau Nuffnang paparkan iklan logo anjing itu, kita semua kena tangkap?

Banyak persoalan yang timbul, harap Bang Bakaq sendiri jelaskan.





Berpusing!!!!!!

2 komen

  1. Tanpa Nama // 10 Ogos 2008 pada 3:06 PG  

    just intimidation ..warning to other PAS bloggers?

  2. Unknown // 12 Ogos 2008 pada 11:33 PTG  

    Bahagian Jenayah Siber dan Multimedia terletak di bawak JSJK.

    Tu la saja yg aku tau.

    Tak kisah la, depa buat kerja depa, kita buat kerja kita.