Alamat blog

Dulu masa pilihanraya, PAS Melaka, DAP Melaka, sama2 sebut 1.05 bilion.
Iaitu hutang kerajaan Negeri Melaka.

Kini telah meningkat menjadi 1.1 bilion pada 2007, bukan saya kata, tapi laporan audit yang kata.

Mari kita hafal nombor baru untuk kempen pilihanraya akan datang.


Hutang Kerajaan Negeri Melaka pada 2007
RM 1.10236 bilion

mari hafal....

RM 1.10236 bilion

RM 1.10236 bilion

RM 1.10236 bilion

RM 1.10236 bilion

RM 1.10236 bilion

RM 1.10236 bilion

RM 1.10236 bilion

Baru lah seronok sedikit berkempen, bila nombor panjang, panjang, nampak ianya bukan rekaan.
Dulu ada orang tersilap sebut 1.05 bilion menjadi 1.5 bilion.





Berpusing!!!!!!

6 komen

  1. Jed Yoong // 15 September 2008 12:01 PG  

    Hmmmmmmm tapi isu yang paling PANAS, PANAS, PANAS, GANAS di Melaka ialah pig farm.

    Dunno if it's still is.

    Banyaknya pig farm in Melaka.

  2. Zubli Zainordin // 15 September 2008 12:06 PG  

    Aik, kita pun berhutang jugak tapi tak sampailah banyak itu.

    Kenapa banyak sangat?

  3. cikli // 15 September 2008 8:07 PG  

    hmmm... kalaulah hang tuah masih hidup!

  4. Sysop // 15 September 2008 9:20 PG  

    humangaih... banyak tul...

    kalu camnie la... boleh bayar semua warga tua (lebih 50 tahun) kat Melaka pi naik Haji percuma siap ngan duit poket lagie...

    ini la baru betul pengurusan kewangan.... lain kali tingkat lagi hutang tue...

    bukan apa.... reposesor tak akan datang punya untuk rampas harta (sita)... hehehe

  5. echah_syed // 15 September 2008 11:18 PG  

    buat hantaran kawen sgt cungggggg !

  6. Tanpa Nama // 15 September 2008 4:02 PTG  

    yolola.. camana nak bagitau member budok melaka ni.. dia dok puji KM cerdik pasai pandai carik duit walaupon melaka xdok hasil.. huh? kalo bab utang aku pon terer.

    CankerSaurus