Alamat blog

Ada orang cari Resepi Biskut Kacang Mozilla.
Ini dia

Bahan Bahan

1 kilo tepung gandum (diayak)
1 ½ cawan gula halus
2 cawan kacang tanah (digoreng dan ditumbuk halus)
1 botol minyak jagung mozilla (size kecil)
Telur merah utk hiasan

Kaedah

Gaulkan tepung gandum, gula, kacang tanah hingga serata. Kemudian tuangkan minyak jagung mozilla sedikit demi sedikit sehingga adunan tidak melekat ditangan. Kemudian terapkan adunan tadi mengikut bentuk acuan yg anda suka. Sapukan telur merah diatas biskut supaya ia kelihatan berkilat. Masukkan dalam ketuhar bersuhu 180 atau bakar sehingga kekuningan. Selamat Mencuba......


Nota: 
Hidangkan dengan telur rebus  dan timun untuk dijadikan Makanan Anjing Teresa Kok.





http://elafyf.com/?p=152




Berpusing!!!!!!

5 komen

  1. Wawa // 21 September 2008 12:58 PTG  

    Biskut mazola lah.

  2. Hasbullah Pit // 21 September 2008 1:09 PTG  

    Mana ada Mazola Firefox

    Mozilla Firefox ada lah.

  3. Kujie // 21 September 2008 6:38 PTG  

    mula2 mmg guna biksut mozila
    ada makna lain tu..sbb semlm merayau kat mozila jumpa mcm2
    tapi dah tukar pula..
    pastu rasa tak best la pula
    nk tukar tajuk lagi sekali la..

  4. echah_syed // 23 September 2008 1:25 PTG  

    ptg ni nak masak kari telur makanan anjing teresa kok.. :)

    takan dok dlm pun nak layanan 7 star hotel..lawak cina tongsan !

  5. Hasbullah Pit // 23 September 2008 1:47 PTG  

    Echah:

    Dia dah minta maaf, tak perlu dibangkitkan lagi soal "Makanan Anjing"