Alamat blog

Video Kuda kena sembelih

10/23/2008 04:53:00 PTG | , , , ,

Tadi saya  pergi memilih kambing untuk dijamukan kepada  YB Salahuddin




Seekor anak kambing cuma memakan kaki saya


 Secara kebetulan ada seseorang telah sedekahkah seekor kuda untuk disembelih.
Ini videonya




Akhirnya kuda itu jadi begini.
Klik pada gambar kalau tidak takut darah.




Berpusing!!!!!!

8 komen

  1. Tanpa Nama // 23 Oktober 2008 5:11 PTG  

    bakpo x lucut ikat kaki dgn pala?

    112413

  2. Nur Aflah // 23 Oktober 2008 8:49 PTG  

    Sedap ke daging kuda?

  3. Hasbullah Pit // 23 Oktober 2008 9:08 PTG  

    nuraflah:

    Saya balik sebelum kuda itu selesai dilapah.

    Seganlah nak minta.

  4. zool // 23 Oktober 2008 10:43 PTG  

    Kesian plak tengok kuda tu..

  5. Nur Aflah // 23 Oktober 2008 11:21 PTG  

    Ingatkan awak dah pernah rasa..

  6. jasindaily online // 23 Oktober 2008 11:23 PTG  

    bole tanya pada blogger kuda kepang:-)

  7. Tanpa Nama // 24 Oktober 2008 2:10 PG  

    xsanggup nk makan. kesian...

  8. aizam // 24 Oktober 2008 2:55 PTG  

    tak sempat masuk endurance dah kojol..

    rasa daging kuda mcm daging lembu je kot.. buat sup gear box kuda boleh tahan juga ni..

    p/s: ada lalu tempat Terengganu Endurance semalam..