Alamat blog

Tadi, Prof Hamirdin SMS saya supaya iklankan seminar blog di blog saya, maka saya iklankan
 







SEMINAR BLOGGER (Apa yang nak ditulis dalam blog anda)


TERBUKA KEPADA SEMUA BLOGGER YANG BERMINAT
(Berdasarkan 100 orang yang pertama)

Sila e-mail kepada almariff@hotmail.com


Tarikh : 20 Disember 2008 (Sabtu)

Tempat: Bilik Seminar, Masjid Jamek Hasanah,Bandar Baru Bangi, Selangor

Pendaftaran RM10.00 je

ATURCARA
8.00 pagi :Pendaftaran
8:20 Pembukaan & Perasmian
8:30 Sesi 1 [Prof. Dr. Hamirdin Ithnin]
9:30 Relaks
9:35 Sesi 2 [Hasbullah Pit] : "RSS dan Aliran Maklumat Blog Tempatan"
10:35 rehat & minum & berkenalan
11:00 Taaruf bagi semua bloggers
11:30 Sidang Pleno
1:00 Tamat

Pengumuman penting:restoran disediakan. Lepas makan bayau sendiri


Saya tanya dia, boleh saya bentangkan?
dia jawap "Boleh"

Maka saya sedang fikirkan tajuk kertas kerja yang sesuai hendak dibentangkan.
Ada 2,3 tajuk dalam kepala otak sekarang.

Maka saya nak booking sesi selepas rehat selama 30 minit.

Peminat Prof Hamirdin dan Peminat saya (jika ada) dijemput hadir.




Berpusing!!!!!!

9 komen

  1. Harimau-Menaip // 5 Disember 2008 4:55 PTG  

    Wow...Sudah ada seminar untuk blogawan.

    Bagus Tuan Sebol. Anda memang 1st Class!

  2. aizam // 5 Disember 2008 10:29 PTG  

    buat hari blogger mcm indonesia buat.. sy sgt setuju ada seminar blogger

  3. Cikgu Farizal // 6 Disember 2008 1:52 PG  

    Rugi saya tak leh join. dok kat kelantan lagi ni. Kalau tak boleh ler menuntut ilmu dari En Hasbullah. Lama doh teringin nak jumpa.

  4. ~♥ UmmiAnni ♥~ // 10 Disember 2008 8:37 PTG  

    salam sebol..

    tak berani nak kasi jawapan lagi..program yg bagus ni..semoga semua berjalan lancar..

    wallahualam

  5. LensaPR // 11 Disember 2008 5:42 PTG  

    blogger umno boleh datang ke. takut hang kutuk pulak. he he

  6. Mohd Hilmi Ramli // 13 Disember 2008 2:36 PTG  

    Salam sdr, maaf tidak dapat menghadiri seminar ini, kerana ada komitmen lain.

    Nanti bolehlah kongsi dalam blog sdr

    Mohd Hilmi Ramli

  7. Gurindam Jiwa // 17 Disember 2008 10:23 PG  

    Nak tulis dalam blog pun ada seminar ye?

  8. azwan // 17 Disember 2008 10:47 PTG  

    dah jadi penceramah sambilan sekarang :)

    btw, bila nak pindah ke wordpress

  9. Hasbullah Pit // 17 Disember 2008 10:59 PTG  

    azwan:

    Bila-bila pun boleh.