Alamat blog

Walaupun Mengantuk, Cikgu Ramli menyuruh anak muridnya membaca..



Cikgu main bola.
Hari-hari cikgu main bola.

Cikgu main bola.
Hari-hari cikgu main bola.

Cikgu main bola.
Hari-hari cikgu main bola.

Cikgu main bola.
Hari-hari cikgu main bola.

Cikgu main bola.
Hari-hari cikgu main bola.

Cikgu main bola.
Hari-hari cikgu
!!!!!!





Berpusing!!!!!!

6 komen

  1. Tanpa Nama // 2 September 2007 pada 6:05 PTG  

    thanks for dropping by.....Jep kata awak ni budak linux....hehehe saya tak bape kenal....selamat berkenalan......

    blog tuh is no longer maintained yea....u can go to http://fotogenique.fotopages.com

    atau http://marjan.blogsome.com

    taaaaa

  2. Orked // 2 September 2007 pada 6:22 PTG  

    berpa kilo taik mata dpt semlm...?

  3. Tanpa Nama // 3 September 2007 pada 11:55 PG  

    aku pon zzz gark lee hehe :D

  4. Hasbullah Pit // 3 September 2007 pada 4:57 PTG  

    Baru aku paham pasal apa korang reply pasal tidur. Rupanya aku tulis pasal tidur. Niat aku nak tulis pasal logo sony ericsson yg menggambarkan `suka'

  5. MOLY // 3 September 2007 pada 11:48 PTG  

    saya dah tak ingat siapa nama cikgu saya ..

  6. Orked // 4 September 2007 pada 6:23 PG  

    sebol>>> kakjie bkn sbb tu, tapi sbb kt blog kakjie ko tulis

    " mengantuk " time : 4+ PM .