Alamat blog

Oleh kerana saya ni orang kampung yang ketinggalan dalam dunia web 2.0, maka sehingga kini saya tidak mempunyai penyelesaian penyimpanan foto secara web. (Kedahlanie dah komplen kenapa gambar tenggelam timbul)

Jadi di antara berikut, yang mana sesuai untuk saya.


Ada tak penyelesaian foto yang 2,3 orang boleh gunakan akaun berasingan tapi menyimpan album secara kolektif.

Yang mana mudah untuk dibenamkan sebagai wiget di blog?




Berpusing!!!!!!

5 komen

  1. ezza erisa // 29 Mac 2008 pada 2:26 PG  

    kalau berblog pakai blogger.com
    of course picasa

  2. Hasbullah Pit // 29 Mac 2008 pada 8:54 PG  

    YB ezza
    Tapi bukan ke dia akan makan kuota saiz blogger kita?

  3. rastom // 29 Mac 2008 pada 12:10 PTG  

    Aku rasa Flickr tu dah canggih sangat dah....rekemen saja..

  4. Azhar Ahmad // 29 Mac 2008 pada 3:15 PTG  

    FlickR la bro....

  5. Tanpa Nama // 30 Mac 2008 pada 9:37 PTG  

    Kalau aku.. Flickr juga. Tapi edisi percumanya banyak 'limitation'. Alternatifnya, Picasalah!