Alamat blog

Blog orang UMNO Melaka

3/28/2008 10:29:00 PG | ,

Adakalanya saya simpati terhadap UMNO Melaka, walaupun menang besar ketika PRU 12 sehingga PAS PKR tak dapat kerusi.

Mereka pun terpengaruhi dengan ideologi Zahid Hamidi yang kononnya blog adalah punca kekalahan BN.

Maka mereka pun berblog.
Ada diantara mereka baru mendaftar dengan blogger pada bulan mac.
Mungkin selepas pilihanraya.

Atas dasar simpati, maka saya berikan pautan percuma kepada mereka:-

Suara Hati Rakyat
http://akalem.blogspot.com/

Hati Melayu
http://anakmelayuku.blogspot.com/

Pemuda Malaysia
http://pemudamalaysia.blogspot.com/

dan, dikira paling handal sekali di kalangan mereka ialah...
Lahabau
http://lahabau.blogspot.com/


Blog mereka lebih kurang "sefesyen",
2 diantara wiget youtube, mungkin "lahabau" ajar "Hati Melayu".

Tiada satu pun yang ada statistik, mungkin dia tidak mahu tahu berapa ramai yang masuk, dari mana pengunjung masuk.

Oleh itu, saya harap Blogger orang UMNO melaka, bolehlah mempelajari cara meletakkan statistik di sini.

Kalau blogger UMNO melaka nak mempelajari dari orang PAS, dipersilakan ke JasinDaily, Serkam Velley, atau Ustaz Kamarudin Sidek, atau bertanya terus dengan saya.

Tak perlukan menyalahgunakan duit kerajaan Negeri untuk kursus blog bagi orang UMNO melaka.

Mari kita bersilat di padang yang sama RATA.




Berpusing!!!!!!

7 komen

  1. Unknown // 28 Mac 2008 pada 11:59 PG  

    kesian..mereka baru nak beljar ber blog rupanya...

  2. Tanpa Nama // 28 Mac 2008 pada 3:14 PTG  

    baru bukak satu.. tak larat nak baca..

    tak ada nilai keintelektualan (macam nordin kardi)

  3. Dr Azwan // 28 Mac 2008 pada 5:17 PTG  

    Hmm.. nampak macam dah tulis berbulan2.. tapi komen kosong... tulisan pun cam cut and paste... terasa macam tengok TV3 dan RTM 1. Kalau isi sebijik macam RTM 1 dan TV3.. Baik tak payah buat blog baaang..!

  4. Tanpa Nama // 28 Mac 2008 pada 6:41 PTG  

    Aku dah baca dan bukak semua blog tu.

    Alahai... kesian. Apa diaorg ingat kalau main cut and paste jer camtu ada org nak bertandang ker?

    Aku cuma takut nanti ada pulak orang2 dihantar kursus ke USA. Kursus belajar tulis dan maintain blog. Yelah kan.. sebelum tulis blog kena tahu pasal company blogspot ni dulu.. tu la kena gi Amarika sana..

  5. rastom // 28 Mac 2008 pada 7:33 PTG  

    Kau ni sebol, ZALIMMM betul! Buat aku gelak sampai keluar air matalah...kuang3!

  6. Hasbullah Pit // 28 Mac 2008 pada 8:07 PTG  

    Dr Azwan
    Kebanyakkan mereka baru register selepas 5 negeri tumbang, cuba semak profile blogger mereka.

    Arni
    nasib baik blog ko jauh lebih berkualiti, kalau tak nak je aku tulis "eleh kau pun sama".

    Rastom
    Tang mana zalimnya aku,
    aku simpati üun dikira zalim?

  7. Azhar Ahmad // 29 Mac 2008 pada 3:23 PTG  

    Kesian Depa....