Alamat blog

Jasindaily mengutarakan keraguannya tentang Anuar Zain

Tak dapat saya hendak pastikan samada kenyataan ini hanyalah sekadar untuk meraih publisiti murahan atau sebaliknya. Almaklumlah nama beliau pun semakin suram di dalam persada seni tanah air sejak kebelakangan ini..



Namun Saudari Ezza, Menteri Pengangkutan di Kabinet Bayangan Beras Padu, telah menunjukkan satu video, bagaimana Anuar Zain "melacurkan"[1] dirinya:-





*[1]"melacurkan" ditakrifkan sebagai membenarkan orang lain melakukan maksiat keatas dirinya.

Pautan berkaitan:
Di Mana Maruah Anuar Zain?




Berpusing!!!!!!

6 komen

  1. rastom // 31 Mac 2008 1:25 PTG  

    Tuang Yang di Pertue, Saye membantah keras campur tangang Menteri Pengankutang dalam hal ehwal kebudayaang dan keseniang. Berkenaang budak Nuar Zeng tu biarlah die dengang labu labunye. Keartisangnye tak sejauh mane, lambat laung pupus je. Saye minta menteri berkenaang tumpu pade masalah pengangkutang, kebetulang kite sekarang selalu ade masalah trafik.

  2. ezza erisa // 31 Mac 2008 1:39 PTG  

    YB Rastom,
    Masalah trafik yang dialami sudah selesai dgn pembukaan semula Semak Turtle eh Tunnel pada hari Khamis yang lalu.

    Memandangkan setiap kali artis mengadakan konsert, kementerian pengangkutan turut terlibat dalam memblok jalan sampai jem demi menjayakan projek kementerian kesenian dan kebudayaan maka saya ada hak untuk campur kaki dan tangan..

    hahaha

    ps: menjadi ah loghat.

  3. suealeen // 31 Mac 2008 3:07 PTG  

    rasa geli plak ketiak ni tiba2 tengok gelagat2 pompuang kat dewan ni.. kata orang kedah.. gatai merenyam...

  4. Jebat // 31 Mac 2008 8:08 PTG  

    Hmm.. Patutkah Anuar Zain yang dipersalah atau pompuan2 gedik dan getik yang menciom dan memeloknya?

    hmmm.. persoalan yang patut difikirkan dan dicari kesimpulan...

    p/s: Gelagat pompuan tu lagi pelacur dari pelacur.. at least pelacur kalo "diminta" ciom.. dia mintak duit.. nih free2 jek ciom orang lelaki.. huhu

  5. Tanpa Nama // 1 April 2008 12:39 PG  

    astagfirullah.....
    apa la nak jadi ngan depa nih????
    xmalu ka....
    mmg tatau malu?????
    huuu
    malaih komen banyak2.. sat kena gam.... :) :) :)

    -akulasapalagi- :)

  6. echah_syed // 6 April 2008 7:45 PTG  

    lorr...yg ni pun nak jd perdebatan gak ker??adehh byk lagi benda lain mr sebol oii...:p

    larikkksss