Alamat blog

Saya tak berpengalaman menghos fail mp3 menggunakan laman web yang golongan muda-mudi suka masuk.

Oleh itu saudara penarik beca bolehlah mengambil fail ini, untuk dihoskan di mana yang saudara suka.

http://taman-pitis.blogsite.org/mp3/kalid-melaka.mp3


Keterangan:
Ceramah Khalid Samad di Jasin Melaka.

Saya tak berniat untuk meletakkan fail itu selamanya disitu kerana bandwidth terhad. Kalau sudah ambil, sila bagitau saya.


p/s: Ada sesiapa boleh cadangkan dimana nak hoskan fail .amr atau .mp3?




Berpusing!!!!!!

6 komen

  1. Tanpa Nama // 13 April 2008 pada 1:45 PTG  

    try la multiply.com boleh letak bebanyak mp3 dan lain2

  2. Unknown // 13 April 2008 pada 2:08 PTG  

    duh! tkjut aku, hang ni!

  3. Hasbullah Pit // 13 April 2008 pada 2:10 PTG  

    Tanpanama:

    Slogan Multiply "Share Your Life With Your Friend" sungguh menggerunkan daku.
    Adakah aku akan dipaksa berkongsi berus gigi sekali?



    bakaq:

    Gambar pun ada, nak juga?

  4. Tanpa Nama // 13 April 2008 pada 2:21 PTG  

    sebol: Adakah aku akan dipaksa berkongsi berus gigi sekali?

    haha, kongsi mende yang nak kongsi dah la.

  5. sherrina // 13 April 2008 pada 6:32 PTG  

    leh buh di 4shared.

  6. Azhar Ahmad // 13 April 2008 pada 10:10 PTG  

    udah udah