Alamat blog

Bancian: Berita Atau Pendapat?

4/12/2008 12:53:00 PG |

Saya ingin bertanya kepada pengunjung yang sering melawati blog ini atau Beras Padu.

Adakah anda ingin mendapatkan Berita atau Pendapat?

Mungkin ada yang mengatakan kedua-duanya, akan tetapi saya ingin tahu yang mana satu yang anda lebih mahukan.

Kerjasama untuk menjawap persoalan itu amat-amat dihargai.




Berpusing!!!!!!

6 komen

  1. Jie // 12 April 2008 pada 9:09 PG  

    Ada 2 pilihan saja ye?


    Pilihan Kak Jie, Pendapat

  2. rastom // 12 April 2008 pada 12:03 PTG  

    TYT Syed Sebol al Kelembai,

    Saya rasa lebih ramai yang mencari pendapat. Bahan berita yang diterbitkan di MSM perlukan kupasan yang pelbagai - dan pembaca tidak mau disogok dengan satu pendapat sahaja jika mengikut tradisi MSM (akhbar/media dokongan gomen)

  3. Tanpa Nama // 13 April 2008 pada 12:38 PG  

    Pendapat.
    Cuma saya harap jangan mengeluarkan pendapat yang membuatkan orang salah faham tentang berita atau isu yang diulas, kerana kita pembaca adalah manusia biasa yang penuh dengan emosi. Apapun, jika saya salah faham tentang mesej yang nak disampaikan, memang itulah kelemahan saya.

  4. ezza erisa // 13 April 2008 pada 1:44 PG  

    saya pilih berita disertai dengan ulasan / pendapat.

    kalau terpaksa memilih satu diantaranya, saya harus akui tujuan melayari blog-blog adalah untuk mencari pendapat dan perbandingan... :)

  5. Hasrul Halid // 14 April 2008 pada 11:22 PG  

    Uhhh! saya mencari kedua-duanya.. pendapat dan berita. Kerana bukan semua blog memaparkan 'berita-berita tersembunyi'. Itulah ceritanya...!

  6. Tanpa Nama // 22 April 2008 pada 5:50 PTG  

    Pendapatan....
    2-2 pun mau cari.