Alamat blog

Berapa kali nak "Salah faham"?

4/01/2008 02:36:00 PG | ,

Suatu ketika dahulu, Syed Husin Ali mengancam supaya PKR keluar pakatan . rupanya akibat salah faham.

Kemudian ADUN DAP Bentung ancam untuk keluar DAP, juga akibat salah faham.

Sampai bila nak habis salah faham.

Ini mungkin Penyelesaiannya (klik)

"Buntong di sini, mencari Sungkai"
"Buntong di sini mencari Sungkai"
"Sungkai di sini, Sungkai disini"
"Titi Serong ajak makan, jom pergi sekali, roger"
"Aku dah tiba dah pun... roger"
"Alamak, Aku pergi sendirilah.... roger and out"




Berpusing!!!!!!

6 komen

  1. faisal // 1 April 2008 8:59 PG  

    hihi, sinis sungguh,hehe..:)

  2. suara // 1 April 2008 3:10 PTG  

    Salam. Salah faham selalu berlaku sbb kita manusia biasa yang penuh dgn kelemahan dan keinginan. Contohnya amat banyak dan kadang tu bukan salah sesiapa, tapi keadaan yang menjadikan itu berlaku.

    Bila kita kembali kepada Islam, kita pasti tahu dan akan ingat bahawa agama kita membenci pergaduhan, jadi kita akan berusaha mencari penyelesaian. Semoga apa yang berlaku menjadi pengajaran dan menjadikan kita hari ini dan esok lebih baik dari kita yang semalam.

  3. sebol // 1 April 2008 3:44 PTG  

    Dalam Islam juga ada ajar supaya pastikan sumber berita itu betul dulu sebelum bertindak.

  4. syamsulariff.com // 2 April 2008 5:40 PTG  

    sinis nie..haha..walau aku tak mengerti sgt intipatinya ape2 pun tahniah..entri ni masuk dalam sinar harian tu..congrats sebol

  5. mypapit // 3 April 2008 7:50 PTG  

    haha nice. memang ramai "YB" yang cakap tak serupa bikin sekarang ni. dari pucuk sampai la ke akar, sama je. Awal cakap lain, akhir buat lain pulak. camna tah nak bersihkan terus daripada perangai camni

  6. sebol // 3 April 2008 11:16 PTG  

    mypapit:

    aku pun da salah faham dgn ko,

    "perangai" mana satu ko maksudkan ni?