Alamat blog

PAS mempunyai hak secara demoktratik untuk tidak dilibatkan dengan maksiat.

Sesuatu yang DAP dan PKR harus faham apabila memperjuangkan demokrasi.

Apabila kerajaan Negeri Selangor atau Syarikat milik Kerajaan Negeri Selangor tidaklah boleh sewenang-wenangnya menganjurkan sesuatu yang berbentuk maksiat kerana ia melanggar hak PAS untuk tidak dilibatkan dengan Maksiat.

Ini kerana sebahagian daripada kerajaan Negeri Selangor adalah PAS.

Kalau Ella dan Wanita Dangdut itu berkonsert bukan atas anjuran kerajaan Negeri atau Syarikat Kerajaan Negeri, itu sudah cerita lain.




Berpusing!!!!!!

7 komen

  1. RANGKAIAN PEMUDA BERANI // 1 Julai 2008 pada 10:03 PG  

    Nak perbetul sikit .. kalau atas nama lain pun, tak boleh juga. Kerajaan Negeri Selangor yang luluskan permohonan permit hiburan. Jangan buat2 tak tahu pulak. Sebab itu POKPET nak kata, PAS tak strategik langsung. Sepatutnya Dr Halimah tu jadi Exco Kerajaan tempatan. Kat situ boleh kawal lesen2 maksiat ni. Kalau DAP dok kat situ, Kerajaan Negeri Selangor sekarang tak ada beza dengan yang dulu tu.

    http://pokpet.blogspot.com

  2. Tanpa Nama // 1 Julai 2008 pada 11:21 PG  

    Mengapakah PAS bergabung dengan DAP dan PKR untuk membentuk PR? Adakah langkah tersebut 'desperate attempt'-langkah terdesak semasa pilihanraya. Sedangkan kita semua dapat melihat ideologi bagi ketiga-tiga parti tersebut amat berbeza, satu sama lain. 'Langkah terdesak' itu ibarat mengali lubang kubur sendiri kerana ia tidak memberi apa-apa manfaat kepada PAS sendiri. Lebih banyak percanggahan idea ada lah..

  3. Tanpa Nama // 1 Julai 2008 pada 2:57 PTG  

    Nama PAS walaupun hendak dielakkan, akan terpalit juga dengan isu "tidak senonoh" ini kerana Anwar lah penasihat PR. Jadi bagaimana?

  4. Tanpa Nama // 1 Julai 2008 pada 3:30 PTG  

    Assalamualaikum,

    Apa yang L. Jung kata itu betul juga. Apakah disebabkan PAS adalah parti politik yang berlandaskan agama islam maka mereka boleh berkata sedemikian? Mereka perlu igat sekiranya mereka berkata begini makanya mereka menyabitkan kesalahan ini pada Saiful Bukhari dan juga menyokong bahawa Anwar tidak bersalah dalam isu ini. Dengan ini mereka perlu bertanggungjawab dengan kenyataan yang diberikan oleh mereka.

  5. Tanpa Nama // 1 Julai 2008 pada 5:10 PTG  

    Bukannya PAS tidak tau ideology DAP dengan PKR tu macam mana sebelum bergabung..habis tu semua nak buat ikut cara PAS saje ke? sekarang ni Sultan dengan rakyat Selangor pun dah amat bosan dengan hal2 yang PAS ni buat..buat orang lawak je..asyik maksiat maksiat..isu-isu politik dan tempatan yang sebenar tak jaga langsung. kalau dah susah sangat PAS ni, keluar sajelah dari Pakatan.

  6. ibnumustafa // 4 Julai 2008 pada 1:27 PG  

    aku setuju dengan pokpet.. aku tak berapa seteru dengan parti gabungan lg satu tu.. tapi aku tabik tok guru..

    http://ibnumustafa.blogspot.com/

  7. hendi Zikri didi // 7 Februari 2020 pada 9:49 PG  

    Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melacca
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516