Alamat blog

Saya Tak Pandai Sangat PHP

8/15/2008 09:47:00 PG | , , ,

Saya tak pandai sangat PHP, ketika dulu saya lebih sukakan perl+CGI berbanding PHP, agak konservatif bunyinya.

Unit K-Ekonomi Negeri Melaka akan mengadakan pertandinga pengaturcaraan PHP.

Rujuk : http://veryimportantprogrammer.com/

http://blog.harisfazillah.info/2008/08/vip-very-important-programmer-php.html

Dan baru-baru ini, "SAMEON" minta saya promosikannya di blog saya.
Maka inilah promosi yang saya buat.

Adakah saya akan menyertainya?
Otak sudah berkarat, akan tetapi rasanya nak pula masuk bertanding.

Hadiah boleh tahan juga.


1st Place :

  • RM 1000
  • 2 (two) Zend Studio for Eclipse
  • 1 Training Coupon (training.org.my)
  • Goodies

2nd Place :

  • RM 750 + 2 (two) Zend PHP Certification Bundle

  • Goodies

3rd Place :

  • RM 500

  • 1 (one) Zend Framework Book
  • Goodies

4th, 5th and 6th places :

  • RM 100

  • Goodies



Masa agak suntuk, tidak pasti samada nak buat pasukan "Lajnah ICT PAS Melaka" untuk masuk bertanding, Kalau "Unit IT UMNO Melaka" masuk baru buku bertemu ruas.

Lupakanlah dulu Permatang Pauh, Mari kita bersilat di Padang yang sama rata.




Berpusing!!!!!!

1 komen

  1. aizam // 15 Ogos 2008 pada 8:50 PTG  

    [iklan]

    saya pun x expert php tapi saya tahu asasnya dan saya tak sia-siakan ilmu itu untuk memberi sumbangan kepada bangsa & agama saya jadi pergilah ke toko-toko buku MPH @ Minerva kat KL cari buku saya bertajuk Dreamweaver Interaktif: Pembangunan php & MySQL mungkin ia akan dapat permudahkan persoalan yg sukar.. InsyaAllah..