Alamat blog

Pada hujung minggu lepas, di Blog Idham Lim, telah menceritakan tentang kebodohan pihak tertentu mengeluarkan kenyataan kononnya ketua kampung akan memboikot Kerajaan campuran Barisan Rakyat Perak.

Kemudian, perjumpaan Ir Nizar, Menteri Besar Perak, telahpun berjumpa dengan ketua-ketua kampung dengan jayanya.

''Bagaimanapun, kita tidak akan sewenang-wenangnya melucutkan jawatan ketua kampung sedia ada kerana tempoh perkhidmatan mereka sah sehingga 31 Disember ini.''Mekanisme pelantikan ketua kampung yang baru dengan menggunakan kaedah undian ini hanya bermula tahun depan dan sekarang ini tidak ada langsung paksaan supaya ketua kampung meletak jawatan," Kata Ir Nizar

Akan tetapi, walaupun perjumpaan dengan ketua kampung telah berjaya, masih ada pihak yang amat yakin, ketua-ketua kampung semuanya akan mengikut telunjuk Presiden Pertubuhan Ketua Kampung Negeri Perak, Zukiman Jalil.

Jadi mari kita lihat samada agenda kurang cerdik, Presiden PKKNP untuk menyeru ketua-ketua kampung meletak jawatan itu berjaya atau tidak.

Presiden PKKNP nak bayar elaun ketua kampung yang dah letak jawatan?




Berpusing!!!!!!

3 komen

  1. B Hunter // 27 Mac 2008 pada 2:17 PG  

    yang peliknya belum lagi dilaksana tapi semua dah sepakat nak letak jawatan. baguslah, maklumlah dari menanggung malu baik berundur secara terhormat.

  2. Azhar Ahmad // 27 Mac 2008 pada 3:28 PG  

    Suasah bila emosi menguasai akal...

  3. Hasbullah Pit // 27 Mac 2008 pada 7:42 PG  

    Orang UMNO tak pandai berpolitik.

    kalau org UMNO pandai, dia boleh letakkan calon ketua kampung dari kalangan mereka , supaya kelak nanti dia boleh kukuhkan kedudukan dia.

    Tapi dia guna cara angkuh, nak letak jawatan, nak tunjuk kuasa....