Alamat blog

Nabil Tiru Sebol?

8/25/2008 01:14:00 PG | , ,

Petang Semalam, Tersiar satu lawak Nabil yang di Astro yang menceritakan tentang Telefon Chowkia Q878 yang serbaguna itu.

Terus saya dipanggil oleh isteri saya, mengatakan lawak saya ditiru.
Saya sendiri tak boleh katakan yang Nabil meniru lawak saya kerana saya sendiri ambil konsep dari lawak Iklan iPhone. Namun, aksi seperti gosok baju, minum, cukur misai memang ada pada lawak saya pada 23 Ogos 2007.

Ulang Siaran lawak saya yang dulu:



seperti SE k800i , SE Z750 ini boleh digunakan
untuk kerja harian di rumah seperti:-

menggosok pakaian.

Basuh botol susu

Tidurkan anak

Ia juga boleh digunakan untuk menjamah hidangan makanan..

dijadikan makanan...

..dan minuman.

Selain daripada ia boleh mencukur rambut anak..



..ianya juga boleh mencukur misai suami.

Di bilik air, ia boleh digunakan untuk mengosok gigi...


...dan dijadikan sebagai sabun.

Hampir saya lupa, ianya juga boleh dijadikan telefon

..dan mikrofon


Itulah kelebihan Sony Ericsson k800i yang boleh dirasai oleh pengguna Sony Ericsson Z750.




Berpusing!!!!!!

3 komen

  1. Tanpa Nama // 25 Ogos 2008 pada 10:53 PG  

    aku tgk sket jer lawak nabil smalam...xsempat tgk part ni..nabil pon baca blog ko kot ?

  2. ~Cinta Cukulet~ // 25 Ogos 2008 pada 12:52 PTG  

    huhu...sangat kelakar ...tak tau plak bleh buat mcm2 dgn hanset tu hehe

  3. aizam // 26 Ogos 2008 pada 10:41 PG  

    lawak henpon ni bukan baru.. sy dh tgk dlm youtube lebih kurang 2 tahun lalu.. blh dikatakan semua lawak yg digunakan oleh nabil hasil drpda lawak mat saleh pasal henpon ni..